Tennisles

Op ons tennispark worden de trainingen verzorgd door Tennis & Padel School Noordenveld. Via de website van de tennisschool kun je je aanmelden voor de training: www.tennisschoolnoordenveld.nl

Wanneer je training volgt in Hoogkerk is het verplicht om ook lid te zijn van de vereniging. Meer informatie over het lidmaatschap bij LTC Hoogkerk vind je op deze website en je kan je aanmelden via het aanmeldformulier.

Wanneer je eerst een keer een proeftraining wil volgen dan kan je contact opnemen met Lennard Duursema via info@tennisschoolnoordenveld.nl of 06-36105842. Op bepaalde momenten organiseren we daarvoor een speciale introductietraining en anders is het mogelijk een keer mee te draaien in een groepje van jouw niveau.