Vereniging

LTC Hoogkerk bestaat sinds 1933. Al 90 jaar zijn wij een gezellige tennisvereniging in Groningen. Sinds 2018 hebben wij ons tennispark aan de oever van de Ruskenveense plas op sportpark De Verbetering. Deze locatie biedt ons 4 banen met verlichting, een groot terras met uitzicht over het water en een prachtig, gezellig clubhuis.

Momenteel hebben we ruim 180 leden. We willen graag doorgroeien naar 400 leden in 2027. Daarbij zijn we aan het verkennen of we padelbanen kunnen toevoegen aan ons park.

LTC Hoogkerk biedt haar leden gloednieuwe faciliteiten. Er kan het hele jaar door getennist worden. Tennisschool Noordenveld verzorgt de tennislessen op ons park; ongeveer de helft van onze leden maakt daar gebruik van. Op maandagavond hebben we wekelijks een tossavond, leden van allen niveaus tennissen dan met en tegen elkaar. Daarnaast organiseren we nog diverse andere activiteiten: sportiviteit en gezelligheid gaan bij ons hand in hand.

En daarbij geldt dat we hiervoor een van de laagste contributies (Groninger tennisverenigingen) vragen. We werken veel met vrijwilligers en vragen onze leden hun steentje bij te dragen. Zo maken we samen onze vereniging sterk!